Treści stałe
- Szczegóły
- Odsłony: 27954
WÓJT GMINY ŁĄCZNA - WOJCIECH FĄFARA
Do zakresu zadań Wójta Gminy należy w szczególności:
- Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
- Prowadzenie bieżących spraw Gminy,
- Podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
- Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu,
- Zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
- Okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania i ich współdziałania i realizacji zadań,
- Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
- Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
- Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej,
- Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- Upoważnianie kierowników Wydziałów lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- Przyjmowanie oświadczeń majątkowych od pracowników samorządowych upoważnionych przez Wójta do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
- Ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,
- Wydawanie zarządzeń w sprawach organizacyjnych i porządkowych, ustalanie organizacji pracy ukierunkowanej na sprawne funkcjonowanie Urzędu,
- Przygotowywanie projektu budżetu,
- Współpraca z Radą, jej komisjami i organami jednostek pomocniczych w zakresie swego działania, przygotowywanie projektów uchwał Rady, wykonywanie budżetu, gospodarowanie mieniem komunalnym, wykonywanie uchwał Rady, przedkładanie Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwał podjętych przez Radę oraz składanie Radzie sprawozdania ze swojej działalności,
- Sprawowanie ogólnego kierownictwa i nadzoru nad realizacją zadań obronnych wykonywanych przez Urząd i podległe jednostki organizacyjne,
- Sprawowanie funkcji Szefem Obrony Cywilnej Gminy i Kierownikiem Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
- Sprawowanie funkcji Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,
- Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady.
- Wójtowi przysługuje wyłączne prawo:
- zaciągania zobowiązań mających pokrycie w ustalonych w uchwale budżetowej kwotach wydatków w ramach upoważnień udzielonych przez Radę,
- dokonywania wydatków budżetowych,
- dysponowania rezerwami budżetu Gminy,
- ogłaszania przetargów. - W razie nieobecności Wójta w pracy zastępuje go Zastępca.
- Czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy wykonuje Przewodniczący Rady Gminy. Wynagrodzenie Wójta ustala Rada Gminy w drodze uchwały. Pozostałe czynności wobec Wójta wykonuje Zastepca.
ZASTĘPCA WÓJTA GMINY ŁĄCZNA - KRZYSZTOF PASTUSZKA
Wójt Gminy upoważnia Zastępcę Wójta Gminy do :
1. Załatwiania w imieniu Wójta Gminy Łączna indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, w tym do wydawania decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń, a także do poświadczania zgodności odpisów dokumentów przedstawionych przez stronę na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem;
2. Podpisywania decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń i innych pism oraz przesyłanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
3. Potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów wydawanych przez Urząd Gminy Łączna i przekazywanych do innych podmiotów;
4. Wykonywania wszystkich czynności z zakresu realizacji dostępu do informacji publicznej, w tym: wydawania decyzji o odmowie dostępu do informacji publicznej oraz umorzenia postępowania o udostępnienie informacji publicznej oraz podpisywania odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej i wszelkiej korespondencji związanej z ustawą o dostępnie do informacji publicznej;
5. Dysponowania środkami finansowymi budżetu gminy, podpisywania czeków gotówkowych;
6. Zatwierdzania dokumentów finansowo- księgowych do wypłaty, w tym list płac;
7. Zatwierdzania do wypłaty delegacji służbowych pracowników,
8. Zatwierdzania do wypłaty list wypłat z ZFŚŚ;
9. Zatwierdzania arkuszy organizacyjnych szkół;
10. Podpisywania „Polecenia wyjazdu służbowego” pracowników, w tym wobec Wójta Gminy, Sekretarza Gminy oraz Skarbnika Gminy Łączna;
11. Poświadczania autentyczności podpisów pracowników;
12. Podpisywania korespondencji związanej z oświadczeniami majątkowymi składanymi do Wójta Gminy Łączna przez osoby obowiązane do złożenia oświadczeń o swoim stanie majątkowym.
W przypadku nieobecności Wójta Zastępca Wójta Gminy Łączna upoważniony jest do prowadzenia w imieniu Wójta następujących spraw:
1. Kierowania bieżącą pracą Urzędu Gminy Łączna;
2. Przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków dotyczących pracy Urzędu Gminy;
3. Podpisywania wszelkiej korespondencji, pism, dokumentów do ZUS, GUS i Urzędu Skarbowego, przelewów, faktur i innych dokumentów finansowo-księgowych.
SEKRETARZ GMINY ŁĄCZNA - MIROSŁAW KOPYTEK
Zakres obowiązków i uprawnień Sekretarza Gminy Łączna określa ustawa o samorządzie gminnym, Statut Gminy, Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Łączna.
Do jego zadań należy w szczególności:
- Opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
- Opracowywanie projektów podziału Wydziałów na stanowiska pracy,
- Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
- Kierowanie pracą Wydziału Organizacyjno – Obywatelskiego,
- Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
- Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
- Koordynowanie realizacji zadań obronnych wynikających ze szczególnych regulacji prawnych przez wydziały i samodzielne stanowiska pracy
- Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
- Organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne
- Organizowanie współdziałania z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz sołectwami
- Nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw mieszkańców
- Zapewnienie obsługi prawnej Urzędu
- Wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych
- Bezpieczeństwo i higiena w placówkach oświatowych
- Interwencje w sprawach, w których naruszane jest prawo oświatowe
- Prowadzenie sprawozdawczości zbiorczej GUS, MEN
- Szczegóły
- Odsłony: 16257
OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W ŁĄCZNEJ
KAMIONKI 60.
26-140 ŁĄCZNA
powiat skarżyski
województwo świętokrzyskie
adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Regon : 292389780
KRS : 00 00 013 663
Konto : BS Suchedniów Nr 03 8520 0007 2003 0000 0143 0001
Zarząd:
- Marek Odelski - Prezes
- Michał Piwowar - Wiceprezes-Naczelnik
- Przemysław Kłys - Z-ca Naczelnika
- Jan Nowak - Wiceprezes-Skarbnik
- Mirosław Kopytek - Sekretarz – Kronikarz
- Piotr Mirowski - Gospodarz
- Karol Jabłoński - Członek
Komisja Rewizyjna:
- Krzysztof Ziomkiewicz - Przewodniczący
- Artur Dankowski - Wiceprzewodniczący
- Mieczysław Adamiec - Członek
Delegaci na Zjazd Oddziału Powiatowego ZOSP RP:
- Marek Odelski
- Rafał Smulczyński
- Artur Dankowski
- Szczegóły
- Odsłony: 13420
Informacje ogólne
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci (TPD) jest ogólnopolskim pozarządowym stowarzyszeniem pożytku publicznego zrzeszające osoby fizyczne i prawne działające na rzecz i dla dobra dzieci oraz ich rodzin. Ruch ten na ziemiach polskich ma już ponad 100-letnią tradycję, ale w obecnym kształcie i strukturach działa od 1949r. Posiada własne logo. Działa w oparciu o statut.
TPD w Łącznej
Działalność TPD u nas datuje się od 1972r., w tym bowiem roku zostało utworzone koło zrzeszające rodziców i nauczycieli Szkoły Podstawowej w Łącznej. Jego twórcą był wspaniały pedagog – dyrektor szkoły śp. Stanisław Kończak.
Oddział Gminny TPD w Łącznej został powołany na mocy uchwały podjętej przez grupę założycieli dnia 21 lutego 2003r. Obecnie zrzesza 104 członków zwyczajnych w wieku od 16 – 96 lat. Pracę swą opiera na działalności 3 kół. Oto ich wykaz i liczba członków:
- Szkolne Koło przy Zespole Placówek Oświatowych w Goździe – 11 nauczycieli.
- Szkolne Koło przy Zespole Szkół w Łącznej – 27 nauczycieli.
- Koło złożone z pracowników Urzędu Gminy, GOPS – u, NZOZ, radnych, nauczycieli pracujących w Skarżysku, emerytowanych nauczycieli oraz zwykłych mieszkańców gminy – 66 osób.
Wszyscy członkowie zwyczajni opłacają składki w wysokości 1zł miesięcznie (12zł rocznie). Jesteśmy jednostką terenową Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego w Kielcach, stąd posługujemy się ich regonem 260456365. Posiadamy własny NIP: 663-17-34-051 i własne konto w Banku Spółdzielczym Suchedniowie Oddział w Łącznej: 53 8520 0007 2003 0038 2223 0001.
Współpracujemy z miejscowymi instytucjami i urzędami: z samorządem lokalnym, z GOPS –em, z kościołem, ze szkołami, a także z Caritasem i Polską Fundacją Pomocy Dzieciom „Maciuś” z Gdyni. Pracujemy tylko i wyłącznie społecznie.
Skład osobowy obecnego Zarządu Oddziału.
Prezydium Zarządu:
- Ligowski Krzysztof – prezes (lekarz – dyrektor NZOZ)
- Dulęba Wanda – wiceprezes – nauczyciel Zespołu Szkół w Łącznej
- Góźdź Jolanta – wiceprezes – nauczyciel Zespołu Szkół w Łącznej
- Smulczyńska Monika – skarbnik (księgowa NZOZ)
- Chrzęszczyk Zofia – sekretarz (emerytowany nauczyciel)
- Smulczyński Rafał – członek Prezydium (nauczyciel Zespołu Placówek Oświatowych w Goździe).
- Chrzęszczyk Andrzej – członek Zarządu (przedstawiciel mieszkańców)
- Domagała Iwona – członek Zarządu (nauczyciel Zespołu Szkół w Łącznej)
- Januchta Jacek – członek Zarządu (przedstawiciel radnych)
- Kubińska Klaudia – członek Zarządu (pracownik GOPS-u)
- Ledwójcik Anna – członek Zarządu (nauczyciel Zespołu Szkół w Łącznej)
- Michta Ilona – członek Zarządu (nauczyciel Zespołu Szkół w Łącznej)
- Pawelec Małgorzata – członek Zarządu (nauczyciel Zespołu Szkół w Łącznej)
Komisja Rewizyjna:
- Krzyk Barbara – przewodnicząca
- Chudzik Anna – członek
- Osman Marta – członek
Członkiem Komisji Rewizyjnej Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego w Kielcach jest p. Bernardyna Wasińska – kierownik miejscowego GOPS-u.
Nasze konkretne i najważniejsze działania:
- Organizacja bezpłatnych półkolonii dla tych uczniów (pochodzących z rodzin o niskich dochodach ), którzy nie mają żadnych szans na wakacyjny wypoczynek poza miejscem swojego zamieszkania. Dzieci te pod okiem wychowawców nie tylko uczestniczą w różnego rodzaju zabawach, grach świetlicowych i zajęciach sportowych, ale i otrzymują codziennie 2 pełnowartościowe posiłki, tj. śniadanie i obiad. Z tej formy wypoczynku skorzystało do tej pory 792 dzieci.
- Organizujemy jedną lub dwie całodzienne wycieczki autokarowe podczas każdego turnusu półkolonii. Od roku 2003 – 2012 było ich 18, między innymi do Chęcin, Jaskini „Raj”, Oblęgorka, Kałkowa, Pińczowa, Sobkowa, Kurozwęk, Szydłowa, Sandomierza i Krakowa. Cztery z nich całkowicie sfinansował prezes Oddziału – dyr. NZOZ. Z pomocą przy ich organizacji , w tym także finansową, przychodzi nam również p. Bogusława Krawczyńska – radna powiatu.
- Udzielamy pomocy finansowej rodzinom wychowującym chore dzieci i będącym w bardzo trudnej sytuacji materialnej.
- Zaopatrujemy dzieci w wyprawki szkolne.
- Zbieramy używaną odzież i przekazujemy ją potrzebującym.
- Obdarowujemy dzieci z najuboższych rodzin paczkami (słodycze i owoce). Do tej pory przygotowaliśmy ich 486 za kwotę ponad 25 tys. zł, z czego 87 paczek ufundował sam prezes.
Środki na działalność statutową pozyskujemy z następujących źródeł:
- Ze składek członków zwyczajnych (12 zł. rocznie)
- Z dobrowolnych wpłat członków wspierających
- Z dotacji otrzymywanych z Urzędu Gminy w Łącznej na organizację półkolonii
- Z organizowanych przez nas corocznie kwest przy kościele parafialnym w Łącznej. Było ich już 10. Kwoty, jakie zbieramy do puszek kwestarskich, są z roku na rok coraz wyższe i kształtują się od 1061,07zł w roku 2003 do 1682,60zł w 2012r. W sumie z tego tytułu wzbogaciliśmy konto TPD o 14 059, 46zł.
- Od Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom „Maciuś” z Gdyni. Zaznaczyć trzeba, że są to środki celowe i można je wydać tylko i wyłącznie na przygotowywanie posiłków na półkolonie. Do tej pory z „Maciusia” dostaliśmy 7300zł.
- Z 1% należnego podatku od osób fizycznych. Z tego tytułu otrzymujemy coraz to wyższe kwoty dzięki temu, że zaufali nam nasi mieszkańcy, którzy ten 1% przekazują na rzecz TPD od 2008r.
W roku 2008 była to kwota 869,55zł
w 2009 – 1562,40 zł
w 2010 – 3745,98zł
w 2011 – 4082,49zł
w 2012 – 5025,33zł
Razem 15.285,75zł
W tym miejscu należy jesze dopowiedzieć, że w trakcie trwania każdej półkolonii otrzymujemy również darowizny w postaci artykułów spożywczych. I tak dzięki staraniom p. Jerzego Wydrycha ( byłego prezesa, ofiarnego darczyńcy i nadal bardzo aktywnego działacza TPD) przez 9 lat na pieczywo zwykłe (chleb i bułki) oraz pieczywo cukiernicze nie wydaliśmy ani jednej złotówki. Podobnie jak z mięsem i wędlinami drobiowymi. Te od początku , czyli od 2003r. aż do dziś otrzymujemy darmo od braci Zbigniewa i Piotra Piwowarczyków z Zagórza. Także firma „DODONI”, przez 7 lat przychodziła nam z pomocą, ofiarując napoje owocowe.
Na koniec gorący apel do wszystkich dorosłych mieszkańców naszej gminy, czyli do osób pracujących, emerytów i rencistów.
Zjednoczmy się w działaniu dla dobra dzieci gminy Łączna!
Sprawmy, by 1% podatku, jaki już odprowadziliśmy do Urzędu Skarbowego, wrócił do nas, czyli do TPD!
W pełni pozwala nam na to prawo, a my z uporem maniaka nie chcemy z niego korzystać. Tak niewiele przecież trzeba uczynić, by te pieniądze zostały w naszej gminie, zamiast wzbogacać fiskusa, czyli Warszawę. Jesteśmy pewni, że gdyby wszyscy włączyli się do tej akcji, to konto TPD wzbogaciłoby się nie o 5 tysięcy jak w roku 2012, ale o 50 tys. złotych. Jakże szkoda tych pieniędzy, które gdzieś tam „u góry giną”!
Dla tych samodzielnie wypełniających PIT-y podajemy, co należy w odpowiednich miejscach wpisać.
NR KRS: 0000114345
Cel szczegółowy 1%: TPD Łączna
Jeśli ktoś nie potrafi sobie sam poradzić z wypełnieniem PIT-u, prosimy zwrócić się o pomoc bądź to do nauczyciela, bądź do swojego radnego lub kogoś z Zarządu, a my dokonamy reszty.
Za zrozumienie i pomoc w realizacji zadań statutowych serdecznie
podziękowania składa
Zarząd Oddziału Gminnego TPD w Łącznej
- Szczegóły
- Odsłony: 80241
Rozkład jazdy Mini BUS
Skarżysko Kamienna - Kielce | poniedziałek-piątek | 4:30, 5:50, 7:05, 8:40, 10:30, 11:40, 14:40, 16:00, |
Skarżysko-Kamienna - Kielce | sobota-niedziela |
NIE KURSUJE |
Kielce - Skarżysko-Kamienna | poniedziałek-piątek |
5:50, 6:57, 9:19, 9:57, 13:00, 13:25, 16:10, 16:55, |
Kielce - Skarżysko-Kamienna | sobota-niedziela |
NIE KURSUJE |
Od 2 sierpnia wznowione zostają kursy busa
Odjazd z Kielc ul. Czarnowska
Odjazd ze Starachowic ul. Radomska
Ze Starachowic do Kielc :
5:15, 8:41, 13:41
Z Kielc do Starachowic:
7:00, 10:30, 15:35
- Szczegóły
- Odsłony: 230344
Rozkład jazdy VIKI - BUS
ROZKŁAD JAZDY - OBOWIĄZUJE od 2 WRZEŚNIA
Skarżysko - Kamienna Dworzec PKP stanowisko nr 1
Skarżysko Kamienna - Kielce | poniedziałek-piątek |
4:50, 5:15, 6:05, 6:20, 6,40, 7:15, 7:30,9:10, 9:45, 10:20, 10:55, 12:00, 12:45, 13:25, 13:40, 14:10, 15:00, 15:30, 17:00, 18:00, 19:50 |
Skarżysko-Kamienna - Kielce | sobota-niedziela |
4:50s, 7:30sn, 8:20s, 10:15sn, 12:45s, 13:25sn, 15:30s, 17:05sn, 19:50s |
Kielce - Skarżysko-Kamienna | poniedziałek-piątek |
6:05, 6:30, 7:30, 7:50, 8:30, 8:50, 9:30, 10:40, 11:15, 11:48, 12:20, 13:50, 14:15, 14:40, 15:05, 15:40, 16:25, 17:20, 18:15, 19:30, 21:15 |
Kielce - Skarżysko-Kamienna | sobota-niedziela |
6:30s, 8:55sn, 11:15s, 11:48sn, 14:00s, 15:05sn, 16:50s, 18:15sn, 21:15s |
Kielce Dworzec Busów ul. Żelazna, stanowisko nr 8
Objaśnienia:
s- kursuje w soboty
n- kursuje w niedziele
p – kurs pośpieszny trasa S7
Tel: 791 508 518
- Szczegóły
- Odsłony: 54423
Adres Urzędu:
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26-140 Łączna
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ePUAP - adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
telefon: +48 41 25 48 960
fax: +48 41 25 48 977
NIP Urzędu Gminy: 663-14-26-243
NIP Gminy Łączna: 663-18-67-303
REGON Urzędu Gminy: 290567124
REGON Gminy Łączna: 291010180
Nr rachunku bankowego:
Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Łącznej
69 8520 0007 2003 0029 4018 0001
Kasa czynna
poniedziałek - piątek
8.00 - 13.30
Godziny pracy Urzędu:
poniedziałek | 7:30-16:00 |
wtorek | 7:30-15:30 |
środa | 7:30-15:30 |
czwartek | 7:30-15:30 |
piątek |
7:30-15:00 |
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Dominika Jankowicz
kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 575 001 259
Przed przyjściem do Urzędu – zadzwoń, czy twoją sprawę nie można załatwić bez wizyty w Urzędzie.
PIERWSZY KONTAKT: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Numery telefonów
PIERWSZY KONTAKT:
– 41 25 48 960 Sekretariat Urzędu
– 41 25 48 977 FAX Sekretariat Urzędu
– 605 799 499 Promocja gminy
ORGANIZACJA:
– 41 25 48 961 Sekretarz Gminy
– 41 25 48 961 Kadry
– 41 25 48 978 Obsługa Rady Gminy - Decyzje RG, Uchwały RG
– 604 994 659 Obrona Cywilna
– 41 25 48 963 Informatyk, Radca Prawny, strona internetowa, stypendia: wydawanie decyzji, przyjmowanie rachunków
OŚWIATA:
– 41 25 48 961 Oświata – Edukacja, Stypendia
KSIĘGOWOŚĆ:
– 41 25 48 970 Skarbnik Gminy - księgowość budżetu Gminy, księgowość jednostek organizacyjnych, sprawozdawczość, projektowanie budżetu, wykonanie budżetu.
- 41 25 48 968 Z - ca Skarbnika
– 41 25 48 965 Księgowość: płace, podatki, księgowość podatkowa, PEFRON
– 41 25 48 965 Księgowość: wymiar podatkowy, Vat – faktury, osoby prawne, środki transportu, akcyza, wydawanie zaświadczeń, opłaty – dzierżawy, czynsze, pas drogowy, eksploatacja, kontrola podatkowa
– 41 25 48 965 Księgowość: dochody i wydatki Urzędu Gminy, sprawozdawczość budżetowa jednostki, bilanse jednostki i Gminy, ubezpieczenia pracowników PZU.
– 41 25 48 966 Kasa: wpłaty: śmieci, woda, ścieki, opłaty skarbowe, wypłata świadczeń GOPS.
INWESTYCJE:
– 41 25 48 975 Kierownik Wydziału Technicznego – zamówienia publiczne, inwestycje.
– 41 25 48 972 Środki pozabudżetowe, środki Unijne.
– 41 25 48 972 Zarządzanie drogami.
– 41 25 48 975 Rolnictwo, ochrona środowiska, azbest, wycinka drzew, bezpańskie zwierzęta.
– 41 25 48 973 Czystość, porządek, gospodarka odpadami, nieczystości stałe i płynne.
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE:
– 41 25 48 973 Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne: wypisy, wyrysy, gospodarka gruntami, nadawanie numerów domów, decyzje i naliczenia: dzierżawy, czynsze.
USC:
– 41 25 48 967 Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja gospodarcza CEIDG, zameldowania, wymeldowania, zapewnienia do ślubu, wydawanie i rejestracja odpisów aktów: zgonu, urodzenie, małżeństwa.
– 41 25 48 967 Ewidencja ludności, dowody osobiste.
PROFILAKTYKA ALKOHOLOWA:
-41 25 48 967 Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, profilaktyka uzależnień, Gminna Komisja d/s Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii.
- Szczegóły
- Odsłony: 16603
Komisja Społeczna
Komisja Społeczna - 6 radnych
1. Piróg Dorota - Przewodnicząca
2. Kowalik Dorota – Zastępca Przewodniczącej
3. Nowak Anna - członek
4. Nyga Mirosław - członek
5. Furmańczyk Piotr - członek
6. Moskal Artur - członek
Komisja Finansowo - Gospodarcza
Komisja Finansowo-Gospodarcza - 9 radnych
1. Furmańczyk Piotr - Przewodniczący
2. Dulęba Karolina - Zastępca Przewodniczącego
3. Wisowaty Andrzej - członek
4. Urbaniec Grzegorz - członek
5. Siewierska Marta - członek
6. Wykrota Edmund - członek
7. Piróg Dorota - członek
8. Mik Aneta - członek
9. Pająk Jakub – członek
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji - 5 radnych
- Nowak Anna - Przewodnicząca
- Mik Aneta - Zastępca Przewodniczącej
- Łutczyk Urszula - członek
- Fąfara Tomasz - członek
- Kowalik Dorota - członek
Komisja Rewizyjna
Komisja Rewizyjna - 5 radnych
- Łutczyk Urszula - Przewodnicząca
- Pająk Jakub - Zastępca Przewodniczącej
- Moskal Artur - członek
- Fąfara Tomasz - członek
- Nyga Mirosław - członek
Podkategorie
Strona 5 z 6
Numery kont bankowych:
Opłata za śmieci:
68 8520 0007 2003 0029 4018 0019
Pozostałe podatki:
69 8520 0007 2003 0029 4018 0001
ZGK - opłata za wodę i ścieki:
64 8520 0007 2003 3000 3091 0001