Adres Urzędu:
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26-140 Łączna
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ePUAP - adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
telefon: +48 41 25 48 960
fax: +48 41 25 48 977
NIP Urzędu Gminy: 663-14-26-243
NIP Gminy Łączna: 663-18-67-303
REGON Urzędu Gminy: 290567124
REGON Gminy Łączna: 291010180
Nr rachunku bankowego:
Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Łącznej
69 8520 0007 2003 0029 4018 0001
Kasa czynna
poniedziałek - piątek
8.00 - 13.30
Godziny pracy Urzędu:
poniedziałek | 7:30-16:00 |
wtorek | 7:30-15:30 |
środa | 7:30-15:30 |
czwartek | 7:30-15:30 |
piątek |
7:30-15:00 |
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Dominika Jankowicz
kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 575 001 259
Przed przyjściem do Urzędu – zadzwoń, czy twoją sprawę nie można załatwić bez wizyty w Urzędzie.
PIERWSZY KONTAKT: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Numery telefonów
PIERWSZY KONTAKT:
– 41 25 48 960 Sekretariat Urzędu
– 41 25 48 977 FAX Sekretariat Urzędu
– 605 799 499 Promocja gminy
ORGANIZACJA:
– 41 25 48 961 Sekretarz Gminy
– 41 25 48 961 Kadry
– 41 25 48 978 Obsługa Rady Gminy - Decyzje RG, Uchwały RG
– 604 994 659 Obrona Cywilna
– 41 25 48 963 Informatyk, Radca Prawny, strona internetowa, stypendia: wydawanie decyzji, przyjmowanie rachunków
OŚWIATA:
– 41 25 48 961 Oświata – Edukacja, Stypendia
KSIĘGOWOŚĆ:
– 41 25 48 970 Skarbnik Gminy - księgowość budżetu Gminy, księgowość jednostek organizacyjnych, sprawozdawczość, projektowanie budżetu, wykonanie budżetu.
- 41 25 48 968 Z - ca Skarbnika
– 41 25 48 965 Księgowość: płace, podatki, księgowość podatkowa, PEFRON
– 41 25 48 965 Księgowość: wymiar podatkowy, Vat – faktury, osoby prawne, środki transportu, akcyza, wydawanie zaświadczeń, opłaty – dzierżawy, czynsze, pas drogowy, eksploatacja, kontrola podatkowa
– 41 25 48 965 Księgowość: dochody i wydatki Urzędu Gminy, sprawozdawczość budżetowa jednostki, bilanse jednostki i Gminy, ubezpieczenia pracowników PZU.
– 41 25 48 966 Kasa: wpłaty: śmieci, woda, ścieki, opłaty skarbowe, wypłata świadczeń GOPS.
INWESTYCJE:
– 41 25 48 975 Kierownik Wydziału Technicznego – zamówienia publiczne, inwestycje.
– 41 25 48 972 Środki pozabudżetowe, środki Unijne.
– 41 25 48 972 Zarządzanie drogami.
– 41 25 48 975 Rolnictwo, ochrona środowiska, azbest, wycinka drzew, bezpańskie zwierzęta.
– 41 25 48 973 Czystość, porządek, gospodarka odpadami, nieczystości stałe i płynne.
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE:
– 41 25 48 973 Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne: wypisy, wyrysy, gospodarka gruntami, nadawanie numerów domów, decyzje i naliczenia: dzierżawy, czynsze.
USC:
– 41 25 48 967 Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja gospodarcza CEIDG, zameldowania, wymeldowania, zapewnienia do ślubu, wydawanie i rejestracja odpisów aktów: zgonu, urodzenie, małżeństwa.
– 41 25 48 967 Ewidencja ludności, dowody osobiste.
PROFILAKTYKA ALKOHOLOWA:
-41 25 48 967 Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, profilaktyka uzależnień, Gminna Komisja d/s Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii.