KOMUNIKAT URZĘDU GMINY
Ze względu na coraz większą liczbę zakażeń koronawirusem informuję, że od dnia 1 października 2020r. (czwartek) ograniczone zostaje do odwołania przyjmowanie interesantów w tut. Urzędzie.
Dokumenty, wnioski i podania będzie można przedłożyć:
a) drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (wysłanie wniosku/podania podpisanego
i zeskanowanego),
ePUAP: adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
b) telefonicznie: (sekretariat) 41 2548 960, fax 41 2548 977,
Pracownicy w wydziałach :
ORGANIZACJA:
– 41 25 48 961 Sekretarz Gminy i oświata
– 41 25 48 978 Obsługa Rady Gminy
– 604 994 659 Obrona Cywilna
– 41 25 48 963 Informatyk
KSIĘGOWOŚĆ:
– 41 25 48 970 Skarbnik Gminy
– 41 25 48 965 Księgowość: płace, podatki, księgowość podatkowa, PEFRON
wymiar podatkowy, Vat – faktury, osoby prawne, środki transportu, akcyza,
wydawanie zaświadczeń, opłaty, dochody i wydatki Urzędu Gminy,
– 41 25 48 966 Kasa: wpłaty: śmieci, woda, ścieki, opłaty skarbowe,
INWESTYCJE:
– 41 25 48 975 Kierownik Wydziału Technicznego – zamówienia publiczne, inwestycje, , rolnictwo, ochrona środowiska, azbest, wycinka drzew, bezpańskie zwierzęta.
- 41 25 48 973 planowanie i zagospodarowanie przestrzenne: wypisy, wyrysy, gospodarka gruntami, nadawanie numerów domów, decyzje i naliczenia: dzierżawy, czynsze
– 41 25 48 972 Środki pozabudżetowe, środki Unijne. zarządzanie drogami, czystość, porządek, gospodarka odpadami, nieczystości stałe płynne.
USC:
– 41 25 48 967 Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja gospodarcza CEIDG, zameldowania, wymeldowania, zapewnienia do ślubu, wydawanie i rejestracja odpisów aktów: zgonu, urodzenia, małżeństwa, ewidencja ludności, dowody osobiste.
PROFILAKTYKA ALKOHOLOWA:
- 41 25 48 967 Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, profilaktyka uzależnień, Gminna Komisja d/s Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii.
c) w formie papierowej:
- wysłanie pocztą na adres: Urząd Gminy w Łącznej, Czerwona Górka 1B, 26-140 Łączna,
W sprawach niecierpiących zwłoki do specjalnego pojemnika (skrzynki podawczej)
umieszczonego przy wejściu do Urzędu.
d) wyjątkowo osobiście:
wyłącznie w sytuacji rejestracji zgonów w USC lub w pilnych sprawach związanych z dowodami osobistymi – a więc w sprawach, które wymagają bezwzględnie osobistego stawiennictwa – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym: USC, dowody osobiste tel. 41 2548 967.
Urząd zapewnia dyżur kasjera
poniedziałek, środa, piątek
od godz. 8:00 – 13:30
W pozostałe dni wpłaty podatku i innych opłat można dokonywać elektronicznie lub w oddziałach banku i poczty polskiej
Z uwagi na w/w sytuację
WYPŁAT GOTÓWKOWYCH NIE PRZEWIDUJE SIĘ.
Godziny otwarcia Urzędu:
Poniedziałek
7.30–16.00
Wtorek – Czwartek
7.30–15.30
Piątek
7.30 - 15.00
Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszam i proszę o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkich okresie.