We wtorek 24 czerwca br. odbyła się sesja Rady podczas której swoją obecnością zaszczycili nas p. Marek Mazur, dyrektor Biura Poselskiego Arkadiusza Mularczyka Posła do Parlamentu Europejskiego, p. Andrzej Pruś, Członek Zarządu Województwa, Radny Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego, p. Jerzy Żmijewski, Przewodniczący Rady Powiatu Skarżyskiego, p. Monika Pająk, Członek Zarządu Powiatu Skarżyskiego, p. Monika Marcisz, kierownik GOPS i p. Beata Kołda, dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Łącznej oraz władze Gminy.
Otwarcia obrad, stwierdzenia kworum i przedstawienia porządku sesji dokonał Przewodniczący Rady Gminy p. Andrzej Wisowaty. W programie obrad znalazł się szereg zagadnień, w tym informacja Wójta o pracy między sesjami oraz pytania, wnioski i interpelacje. Pani kierownik GOPS Monika Marcisz przedstawiła Ocenę Zasobów Pomocy Społecznej za rok 2024. Rozpatrywano również Raport o Stanie Gminy Łączna za 2024 r. Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o sprawozdaniach z wykonania budżetu Gminy Łączna za 2024 rok przedstawiła p. Joanna Kopytek, Skarbnik Gminy Łączna.
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej p. Urszula Łutczyk przedstawiła opinię Komisji w sprawie wykonania budżetu za 2024 r. oraz wniosek w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Łączna p. Wojciechowi Fąfarze. Radni zdecydowali o udzieleniu Panu Wójtowi wotum zaufania, a także absolutorium z wykonania budżetu za rok 2024. Pan Wójt serdecznie podziękował za poparcie Radnym i Sołtysom oraz wszystkim współpracownikom i pracownikom Urzędu.
< class="mce-object mce-object-undefined">< class="mce-object mce-object-undefined">