W dniu dzisiejszym tj. 31 sierpnia 23r. zostały podpisane przez Gminę Łączna dwa Porozumienia z Powiatem Skarżyskim.
1. Porozumienie z:
Powiatem Skarżyskim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu w imieniu, którego działają:
Starosta Skarżyski - Artur Berus
oraz
Członek Zarządu - Tadeusz Bałchanowski,
przy kontrasygnacie Skarbnik Powiatu - Urszuli Wrona
a
Gminą Łączna, w imieniu którego działają:
Wójt Gminy – Romuald Kowaliński
przy kontrasygnacie Skarbnik Gminy - Joanny Kopytek
przy udziale
Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej, w imieniu którego działa:
Dyrektor - Marek Czyż
Pierwsze Porozumienie dotyczy udzielenia pomocy finansowej na realizacje zadania publicznego pod nazwą „Remont drogi powiatowej nr 1744T na odcinku Podzagnańszcze – Zaskale na długości 955m”.
Gmina Łączna udzieliła Powiatowi pomocy finansowej w formie dotacji w wysokości 300 000,00 zł z przeznaczeniem na realizację jeszcze w tym roku remontu drogi.
2. Porozumienie z:
Powiatem Skarżyskim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu, w imieniu którego działają:
Starosta Skarżyski - Artur Berus
oraz
Członek Zarządu - Tadeusz Bałchanowski,
przy kontrasygnacie Skarbnik Powiatu - Urszuli Wrona
a
Gminą Łączna, w imieniu którego działają:
Wójt Gminy - Romuald Kowaliński
przy kontrasygnacie Skarbnik Gminy - Joanny Kopytek
przy udziale
Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej, w imieniu którego
działa:
Dyrektor - Marek Czyż
Drugie Porozumienie dotyczy realizacji zadania publicznego pod nazwą ”Przebudowa drogi powiatowej nr 0588T wraz z infrastruktura towarzyszącą Zagórze – Podzagnańszcze Gmina Łączna”.
Gmina Łączna udzieliła ze swojego budżetu Powiatowi pomocy finansowej w formie dotacji w wysokości 500 000,00 zł. z przeznaczeniem na realizację w 2023r. część zadania i dotyczy budowy ciągu pieszo - rowerowego na tym odcinku.