preloader
Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji
Urząd Gminy Łączna

 

indeks

 

 

 

Regulamin konkursu

 

      „Zbiórka zużytych baterii – 2016/2017”

Organizatorzy:

Wójt Gminy Łączna przy współpracy z Przedsiębiorstwem Wielobranżowym ORDER

 

Cel:

-Upowszechnianie wiedzy na temat segregacji odpadów komunalnych i selektywnej zbiórki baterii

- Kształtowanie właściwej postawy młodych mieszkańców gminy wobec problemu rosnącej liczby odpadów.

- Promowanie świadomości ekologicznej wśród mieszkańców gminy Łączna

- Aktywizacja szkół w dziedzinie ekologii i ochrony lokalnego środowiska.

Warunki uczestnictwa:

Uczestnikiem może być klasa lub grupa przedszkolna wraz z wychowawcą z terenu Gminy Łączna.

Pisemnego zgłoszenia przedszkola lub szkoły do udziału w konkursie ,,Zbiórka zużytych baterii – 2016/2017”, wraz z wykazem uczestników - grup przedszkolnych/klas, należy dokonać po zapoznaniu się z regulaminem konkursu, poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia i dostarczenie go organizatorowi do 9 grudnia 2016 r. Dostarczenie zgłoszenia do konkursu oznacza akceptację zapisów regulaminu.

Kalendarium konkursu:

  • 9 grudnia 2016 r. ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń uczestników do konkursu ,,Zbiórka zużytych baterii – 2016/2017”.
  • 12 grudnia 2016 r. od tego dnia uczestnicy zbierają zużyte baterie wykorzystywane w gospodarstwach domowych.
  • 28 kwietnia 2017 r. zakończenie części konkursowej.
  • Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród zwycięzcom odbędzie się w pierwszej połowie maja 2017 r.
  • Realizacja nagród nastąpi w maju/czerwcu 2017 r.

 

Zasady konkursu:

1) Dyrektor przedszkola/szkoły dokonuje zgłoszenia grup przedszkolnych/klas chętnych do udziału w konkursie, na załączonym formularzu zgłoszenia.

2) Zgłoszona grupa przedszkolna lub klasa zbiera baterie wykorzystywane w gospodarstwach domowych, na swoje konto. Do pojemników nie można wrzucać akumulatorów o rozmiarach większych niż baterie typu D (R20).

3) Każda zgłoszona grupa dostanie od organizatora specjalne pudełko w którym należy umieszczać zebrane baterie. W przypadku zapełnienia pudełka przed końcem konkursu organizator zobowiązuje się do dostarczenia kolejnego pojemnika.

4) Zebrane baterie mają być przekazane przez opiekunów klas/grup w terminie 7 dni po zakończeniu konkursu do Urzędu Gminy po wcześniejszym uzgodnieniu. Po zważeniu baterie będą przekazane za pośrednictwem Przedsiębiorstwa Wielobranżowego Order do recyklingu.

5) Nagrody zostaną sfinansowane ze środków budżetu Gminy Łączna, oraz Przedsiębiorstwa Wielobranżowego Order.

6) Zwycięzcą konkursu w danej kategorii, jest uczestnik (grupa przedszkolna/klasa), który na swoim koncie zgromadzi największą masę zużytych baterii w przeliczeniu na jednego ucznia/przedszkolaka.

7) Nagrody :

- za zajęcie I miejsca organizatorzy ufundują bilety wstępu na grupowy seans filmowy 2D lub spektakl teatralny dla dzieci oraz bon na poczęstunek do wykorzystania w Kafejce w Łącznej,

- za zajęcie II oraz III miejsca organizatorzy ufundują bilety wstępu na grupowy seans filmowy 2D lub spektakl teatralny dla dzieci.

8) Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany regulaminu.

9) Uzgodnienie terminu dostarczenia baterii należy dokonać telefonicznie: 41 254 89 67 lub poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

karta zgłoszenia

Mapa gminy

bip

tvs logo bottom

logotekstura bez tła

Kalendarz wydarzeń